POKUD MÁTE NĚJAKOU OTÁZKU, ZKUSTE NAJÍT ODPOVĚĎ ZDE

REGISTRACE, VYTVOŘENÍ ÚČTU, VLOŽENÍ SPZ

  • Mohu si probléhnout aplikaci bez nutnosti registrace?

    Ano, můžete, zobrazí se Vám seznam digitalizovaných myček, ale nebudete si moci nakoupit žádné mytí.

  • Co znamená, když zaškrtnu souhlas s marketingovými zprávami, nechci žádný spam?

    Nebojte se, nebudete dostávat žádné zprávy, pouze Vás v aplikaci nebo v e-mailu budeme informovat o slevových nabídkách, výhodných akcích týkajících se výhradně služeb v aplikaci – tedy mytí automobilu, nebo následných služeb, které budete moci díky aplikaci používat.

  • Kde najdu podmínky služby a smlouvu a hlavně informace týkající se ochrany osobních dat?

    Veškeré informace dle platné legislativy EU o ochraně osobních dat – používané zkratky GDPR najdete v linku přímo v aplikaci nebo také ZDE:

    Podmínky služby balíčků pro firemní zákazníky najdete ZDE:

  • Co mám dělat, když už nechci dostávat žádné nabídky?

    Stačí když v aplikaci půjdete do “Nastavení” – “Můj účet” a změníte tuto informaci posuvníkem.

  • Do aplikace jsem vložil(a) špatnou SPZ, mohu jí vymazat?

    Ano, v aplikaci v “Nastavení” – “Moje vozy” můžete libovolně SPZ mazat a vkládat nové pomocí koše v menu nahoře.

MYČKY, OTEVÍRACÍ DOBA, CO DĚLAT, KDYŽ...

  • Mohu s aplikací vjet do myčky i v noci, když už nepotřebuju obsluhu?

     Ano i ne, na druhé stránce v aplikaci najdete otevírací dobu mycí linky, která kopíruje otevírací dobu čerpací stanice v případě myček, které spadají pod síť čerpacích stanic. S aplikací je tedy možné do myčky vjet pouze v otevírací době. Je to samozřejmě z bezpečnostního hlediska, pokud by se cokoliv stalo v mycí lince, musí být na myčce vždy někdo, kdo Vám na místě pomůže.

  • Jak poznám, že je některá myčka mimo provoz?

    Myčky do aplikace přidáváme postupně, proto tedy každá nová se objeví až po plné digitalizaci. Nicméně i aplikace kopíruje provoz a omezení, která v myčkách nastávají z důvodu údržby, poruchy, rekonstrukce atd. Je více variant, jak myčka dává zákazníkovi v aplikaci vědět, že ji není možné aktuálně použít. V případě dlouhého technického problému je myčka z aplikace jednoduše vypnutá – vůbec se tedy zákazníkovi nenabídne v seznamu. V případě krátkých odstávek se v aplikace zobrazí informace “Myčka je dočasně nedostupná”. V případě, že nejde o poruchu, nebo odstávku mycího stroje, ale např. je problém se dveřmi, odpadem, kartáči, obsluha mycí linky umístí do kamery v aplikaci kužel, nebo panel tak,aby zákazník v aplikaci viděl, že je zamezen přístup k myčce.

  • SPZ kamera mě nerozpoznala, co mám dělat?

    Je třeba vždy volat na číslo proškolené zákaznické linky, která sleduje non-stop dění na celé síti myček v aplikaci na kamerách a jsou schopni na dálku vyřešit jakýkoliv problém. Někdy pomůže si trochu s vozidlem couvnout, někdy je SPZ špinavá, nebo od sněhu. Někdy je to problém překlepu v zadané SPZ v aplikaci. Může se také stát, že je technický problém s kamerou, celý systém monitorujeme, ale výpadky elektřiny, internetu a opotřebení materiálu může také způsbit výpadek kamery. Dříve než budete zjišťovat, který problém nastal, zákaznická linka Vám problém najde a pomůže vám!

  • Spustil jsem ``START`` mytí, platba se strhla, ale mytí nezačalo, co mám dělat?

    Kontaktujte naši vyškolenou non-stop zákaznickou linku, která je na čísle: +420 284 018 391. Platbu Vám vrátíme na účet. V letních měsících, kdy jsou dveře myček otevřené se stává, že po spuštění “STARTu” nevjede zákazník do 1 minuty do myčky, pak se program stornuje. Je třeba sledovat, co říká aplikace, a pokud jste již v myčce, je třeba sledovat značení šipky, která říká, kde máte vozidlo zastavit. Pokud vozidlo zastavíte špatně, program se znovu stornuje po 1 minutě.

  • Chtěl jsem spustit mytí, ale hlásí to chybovou hlášku, co mám dělat?

    Pravděpodobně nemáte na Vaší platební kartě povolené internetové platby nebo tam není dostatečný zůstatek. Kontaktujte svou banku.

MOBILNÍ PLATBA A VLOŽENÍ PLATEBNÍ KARTY

  • Je vložení mé platební karty do aplikace bezpečené?

    Ano, naprosto, společnost Superoperator používá poskytovatele platební brány americkou společnost Braintree, což je jedna z divizí známé společnosti PayPal. Údaje z platební karty se ukládají přímo u poskytovatele, nikdo jiný data nevidí. Karta je po vložení bezpečně uložena na serverech společnosti Braintree, která splňuje náročné mezinárodní standardy o ochraně dat. Z karty se tedy nemusí strhávat 1,- Kč jak je běžné u některých poskytovatelů platebních bran a mobilních plateb v ČR. Z Vaší karty bude vždy stržena jen ta částka, kterou předem v aplikaci potvrdíte. Platební kartu smažete přepsáním, nebo pokud si přejete smazat účet, budou veškerá data, včetně platební karty smazána.

V APLIKACI NĚCO NEFUNGUJE

  • V aplikaci, něco nefunguje, zasekla se, hlásí chybové hlášení, co mám dělat?

    V každém případě neváhejte kontaktovat naši vyškolenou non-stop zákaznickou linku, která je na čísle: +420 284 018 391. Mohlo by ale také pomoci, když aplikaci zrestartujete, také sledujte aktualizace, které budou přinášet vylepšení, nové prvky a služby.

FIREMNÍ ÚČET - PRODUKTY PRO FIRMY A OSVČ, JAKÉ PRODUKTY A SLUŽBY SO APLIKACE NABÍZÍ?

  • Mám zájem používat aplikaci pro mytí svého firemního vozu / více vozů, chci tedy firemní účet a fakturaci, co mám udělat?

    Můžeme Vám nabídnout produkt neomezené mytí, nebo upravit nabídku pro potřeby Vaší společnosti. Pro distribuci našich služeb spolupracujeme s dalšími partnery jako jsou např. leasingové společnosti. Kontaktujte nás tedy, abychom s partnery vytvořili nabídku na míru přesně podle Vašich potřeb!

DISTRIBUČNÍ PARTNEŘI

  • Kdo může nabízet služby aplikace Superoperator pro firemní zákazníky?

    Našimi distribučními partnery jsou leasingové společnosti, službu tak zákazník může získat například v rámci operativního leasingu.

DALŠÍ SLUŽBY JAKO JE MYTÍ AUTA - RUČNÍ MYTÍ, MYTÍ INTERIÉRU

  • Bude možné přes aplikaci rezervovat a platit další služby související s mytím auta?

    Ano, připravujeme nový prvek do aplikace, který umožní zobrazit nabízené služby podle aktuální polohy stejně tak, jako jsou zobrazené stávající mycí stanice. Zákazník si bude moci pomocí aplikace Superoperator službu rezervovat na daný čas a místo a službu zaplatit mobilní platbou. Sledujte aktualizace aplikace!